Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

lördag 29 december 2012

Grand finale med Fina Fredag.

Här är min sista bild i Fina Fredag, klart att jag måste avsluta storslaget. Klänningen sydde jag till min ena sons bröllop. Livet har broderade blommor, och i bak är det en knapprad med små klädda knappar och kjolen är rynkad så att det blir lite tonyrkänsla.

                                      Här kommer lite jul och vinterbilder.


Här är jag på väg till julfirande hos min son efter inkvarterande i en 6-rumsvilla. Min sonhustru hade även juldekorerat den invändigt, inget dåligt "hotell".
                      Min fårskinnspäls har jag sytt själv och den är jätteskön.

                                  Även hästarna fick följa med oss över jul.
                         Tänk att tomten hann med och titta förbi även denna jul.
                              Nu återstår bara att önska Alla Ett gott nytt År.

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på dig själv! Härliga vinterbilder och jättefin färg på din klänning! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken duktig sömmerska du är!

    Sy en kappa i det materialet, beundransvärt!

    Kram Gudrun

    SvaraRadera