Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

fredag 7 december 2012

Fina Fredag och T-shirts.

Under den här veckan har jag sytt dagens klänning. Mönstret kommer från höstens Ottobre och är en Tunika i jersey. Jag blev nöjd med resultatet och det var fler mönster i tidningen som jag tyckte var intressanta, jag kommer säkert att pröva något mer av mönstren. Sedan har jag den här veckan sytt T-shirt i långa banor. Jag köpte ett lila tyg med ljusa prickar till en långärmad T-shirt men tyget räckte även till en kortärmad tröja att ha till våren och sommaren. Jag blev nog mest nöjd med den kortärmade.
Jag har även sytt till mina barnbarn. Det blev två tröjor till 4-åringen en med ränder och en med dalahästar, det blev även en tröja till  1 1/2 åringen med dalahästar. De kommer att få dem i julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar