Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

fredag 21 juni 2013

Trevlig Midsommar !

 Så mycket sytt har det inte blivit på sista tiden, jag har bara rensat och rensat ogräs. Men här kommer lite bilder på några av mina Pioner. De tillhör mina favoritblommor.






   Paradisbusken är enormt stor och dignar av blommor, den är otroligt praktfull.




                                                 
                                        Mitt i dammen blommar det ochså.


I går när jag skulle ansa lite blommor med ros-saxen tog jag fel på min fingertopp och en gren.
Aj, aj det var inte så bra. Det var tur att min man precis kom hem och kunde hjälpa mig, jag lyckades ta en stor del av fingertoppen.

Årets tema för midsommarafton är har indianer och cowboys, så här på vår gräsmatta har en indian by byggts. Bilder på det får bli när barnbarn har kommit.
                                Trevlig midsommar önskar jag Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar