Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

lördag 15 september 2012

Fina Fredag.



Den här fredagen har det verkligen regnat och blåst, men nu på eftermiddagen lugnade det ner sig och till och med solen tittade fram ett litet tag när vi fotograferade. Den här fredagens klänning inköptes för några år sedan till ett dop. Det är en ärmlös klänning med jacka. Jag har inte använt den så mycket. Ibland får man för sig att man inte trivs i en del kläder. Har jag inte en fin  och ståtlig Änglatrumpet. Kan inte ta på mig äran att den är så ståtlig. Förra hösten lät jag den vara utan att kapa den 1/3 som jag läst att man skall göra, och även  i våras lät jag den vara. Frågan är nu, hur skall jag göra den här hösten när den ställs in till vinterförvaring!  Vår ena katt Markus ville också vara med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar