Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

måndag 27 augusti 2012

Fina Fredag och Sofiero.



Har varit i Helsingborg några dagar och i lördags var vi till Sofiero och besökte Trädgårdsfesten. I år hade de många vackra Dahlior i alla de färger, men här får ni se en av de vita.

Här står en charmig åsna, tyvärr lyckas jag inte beskära bilden och kunna ta bort lite krafs.
En av försäljarna hade inte bara med sig trädgårdssaker. Undrar om den fina bilen var till försäljning, jag frågade aldrig.


Skall man ha ett Spa så skall det se ut så här. Det vore ju inte så dumt att ha i trädgården. Visst ser det inbjudande ut!
I fredags var det dags för klänning igen, här står jag i Helsingborg. De visste precis vilken färg de skulle ha på blommorna för att de skulle matcha min klänning. Klänningen har jag sytt för ett antal år sedan. Modellen tog jag från den vita jag hade på mig för någon vecka sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar