Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

söndag 3 juni 2012

Fina Fredag

För någon vecka sedan fick ni se utsidan av Västerås domkyrka nu blir det insidan. Det var så kallt och regnigt så det gick inte att fotografera utomhus. Den klänning jag hade på mig i fredags var långt ifrån ny, och det var det första av broderier jag använde, en sträckpojke. Den finns på framsidan och även en pojke på ena axeln i bak.
Närbild på sträckgubben. Broderiet kommer från Husqvarna men jag tror inte det finns att få tag på längre.
   Jag har ju tidigare skrivit om Erik XIV och han är begravd här i Västerås domkyrka.
                                 Så här ser det ut när man kommer in i kyrkan

Jag hade vägarna förbi Marianns systuga http://www.systuga.se/ , inte kunde jag låta bli att köpa tyg. Det blev två klänningar och denna T-shirt. klänningarna kommer jag att visa senare. Nästa fredag är jag i Milano så jag hoppas att jag kan få in någon bild därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar