Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

lördag 16 juni 2012

Fina Fredag.

Fredag på La Scala i Milano. Vi såg "Luisa Miller"  skriven av Giuseppe Verdi. Klänningen köpte jag i Basel 2010 när jag var där, och märket heter Biaggini.
Så här ser det ut i salongen på La Scala.
Det som dominerar i Milano är Duomo som tog 430 år att bygga färdigt och man började år 1386. Det är världens tredje största kyrka och fasaden pryds av över 3500 statyer och interiören bärs upp av 52 kraftiga pelare.
Här syns en hel del av alla dessa mäktiga statyer.
Klart att jag var så högt upp man kunde komma på Duomons tak. Bilden är tagen ner mot Galleria Vittorio Emanuele II.
Det där med att ta en bild av ett skyltsönster är ju inte det lättaste, men det är klänningarna jag ville visa. På Fina Gatan finns alla stora modehus, det här är från Dolce & Gabbana och klänningarna kostar bara
45 000:- styck. Det är lite skillnad från mina egna enkla hemsydda klänningar.
                        Så här skall skorna se ut. De med piggarna vore väl något.

ALLA kom med stora påsar från GUCCI, så även jag gick in och handlade och kom ut med en liten påse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar