Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

tisdag 2 maj 2017

Våren 2017.

Det där med att skriva oftare var inte lätt. Det misslyckades jag totalt med. Efter krångel med att komma in på min sida skall jag nu göra ett försök med att visa lite av  vad jag gjort sedan sist.




                           

                        En sommarklänning som jag sydde för ett bra tag sedan.



                                                   

                                    Försökte mig även på en kapppa.
                                    Det är ett veck i ryggen, men jag har ingen bild på det.

                                               
                                    Och här vill bilden inte vara, utan det skall vara ett hopp
                                     som min dator har bestämt!!!
                                               


Den här klänningen är inte riktigt återgivet med rätt färg. Färgen är mildare och inte så kall som på bilden.


                                         En Tunika med syrelaterat mönster.


                                                                     

                                     En tunika till men i vitt med spets.


                                   
                         
                             Puss på Er till nästa gång säger Ongi.

1 kommentar: