Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

tisdag 18 februari 2014

Mina inköp på Syfestivalen.

Här visar jag vad jag köpte. Jersey tyger till mig och barnbarn. Tråd och ett klänningsmönster. Det här märket är nytt för mig. Det blir spännande och se hur jag kan följa det ?

               Linnetyg och garn till en sjal. Och så har jag investerat i en tryckknapps-
i tryckare ? ( heter det så ?) Har lessnat på hammaren och en tång jag har, där allt glider åt olika håll, och jag är inte tillräckligt stark i händerna heller. Nu får vi se om det här är bättre, hoppas det.
Den här gången investerade jag inte i något som har med Quilt att göra, inga tyger och inget nytt mönster.

Just nu håller jag på att brodera en ny skjorta till dop. Den gamla visade sig vara för liten till den här killen som skall döpas den 8 mars. Nu hoppas jag bara att byxorna räcker till.
Mina andra projekt har fått läggas åt sidan ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar