Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

tisdag 21 maj 2013

Necessärer och tulpaner.


 Nu är även jag klar med de söta necessärerna, där mönstret kommer från www.pattydoo.de
 Så roliga att sy och fort går det om man syr allt på en gång. Vilket jag inte gjorde med den första, så det blev mycket tid emellan.


 I höstas stoppade jag ner lite tulpanlökar i rabatten, nu blommar de. Ser nästan ut som lite mindre pioner.                
                 Ursöta tycker jag. Skall nog komplettera med fler lökar i höst.    

Nu skall jag fortsätta med quiltsömnad. Håller på med fyra quiltar, så det dröjer innan ni får se dem, förmodar jag.

3 kommentarer:

  1. Åh så söta de blev....jag har inte kommit till skott ännu, men tids nog......
    Den rosa är som en karamell.
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att Dina toalettväskor är fina. Det är så kul att se hur olika de ser ut på grund av färg- och tygvalet trots att Du har sytt dem efter samma mönster.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Så fina de blev! Och härliga tulpaner har du! kram Katarina

    SvaraRadera