Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

fredag 9 november 2012

Fina Fredag och bordstabletter.

Tre bordstabletter har jag sytt klart, det är 12 olika motiv på mittpanelen så jag har "bara" 9 till att sy !
Här kommer närbilder på dem.

Dagens klänning är en svart stickad med detaljer som jag inte tycker kommer fram på det här fotot.
Bilden är tagen i Jönköping för i morgon skall jag gå på väskkursför André Wallenborg här i Husqvarnas regi. Jag får visa senare vad jag sydde på kursen. För något skall det väl bli.











                                               

2 kommentarer:

  1. Fina bordstabletter Du håller på att sy, tycker jag. Kul att Du väljer att ha olika motiv i mitten på dem. Det är härliga tyger som Du har valt till remsorna Du syr av. Tänk, att få sätta en portion rykande varm soppa nu i höstrusket på en sådan vacker bordstablett.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Dina bordstabletter är jättetrevliga, härligt med lite färg så är i höstrusket. Ha det så kul på din väskkurs! Kram

    SvaraRadera