Solnedgång

Solnedgång
"Sommar "

lördag 10 mars 2012

Fina Fredag.

I går försökte jag att få in min bild om Fina Fredag, men jag vet inte vad det var för fel på vår Dator för den hängde bara upp sig och sa att programmet inte svarar. Nu försöker jag igen, och hoppas att det går bättre.
Den här fredagen använde jag min Jeansklänning. I Antikmagasinet pratade de den här veckan om Bibliotek, den här bilden är tagen i vårt bibliotek. Den här veckan har jag för övrigt använt klänning flera dagar, och det känns kul. Det är precis som om man blir mer van att använda klänning i stället för bara långbyxor. Klart att långbyxor är mer praktiskt i vissa sammanhang.
Just nu håller jag på med att sy en klänning i ett sweatshirt-tyg, vi får se hur det blir. Det var meningen att det skulle bli en tunika men jag ändrade mig.

1 kommentar:

  1. Man kanske skulle skaffa sig några klänningar, då det är ont om dem i garderoben. Jeansklänningen ser tuff ut, ska bli kul att se din nya klänning som du syr. Kram

    SvaraRadera